Az ember, ha fel tudja futtatni annyira a megkezdett vállalkozását, hogy már több ember dolgozik nála és irodát bérel, egy jó közösségbe érkezik minden nap, akkor hatalmas sikerélményként jelenik meg előtte a mérföldkő, még évek múltán is, és még úgy is, ha emlékszik, hogy bizony azért nem volt bonyodalommentes az iroda nyitása vagy fenntartása. Mert hát az ember rengeteg dologra gondol, és rengeteg mindenre sajnos nem. Én például az egyik legapróbbnak tűnő, mégis legfontosabb feladatra nem gondoltam, ami nem volt más, mint az irodatakarítás.
Amikor ugyanis beköltöztünk egyik napról a másikra azt vettük észre, hogy bizony az iroda koszolódik és senki sem érzi feladatának – mert nyilván senkinek sem volt feladata – hogy rendet tegyen, akár csak a konyhában is. Egy ilyen irodában pár nap alatt el tud uralkodni a káosz, ahogyan egyébként történt is, és hatalmas pánikkal kezdtem olyan céget keresni, aki ebben segítségemre lehet, ráadásul úgy, hogy még maximális szinten meg is tudok benne bízni. Mert hát a kollégák nyilván nem fogják minden este elzárni és elpakolni a szerződéseket, és nem is célom olyan céggel dolgozni, akiben annyira nem lehet megbízni, hogy nem nyúl semmihez és ha lát is valamilyen üzleti titkot, nem kotyogja ki.
Az egyik nagyon jó ajánlás alapján vettem fel a kapcsolatot kjtakaritas csapatával, és már az első telefonbeszélgetés maximális szinten meggyőzött, hogy velük kell dolgoznunk. Azóta sincs semmi panaszom semmire, sőt, az embereim imádják a csapatot. Elég sokat túlóráznak, de sosem hallottam volna, hogy zavarták volna őket, sőt, nagyon jól elbeszélgetnek, és a takarítók buzdítják az embereimet. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket.